Digital Hjemmeoppfølging
Brukermanualer og opplæring
- 1.0: Brukermanual DHO - Introduksjon
- 2.0: Brukermanual DHO - Pasient (medisinsk/stasjonær gateway)
- 3: Brukermanual DHO - Administrator
- 4: Brukermanual DHO - Utstyrsansvarlig
- 5: Brukermanual DHO - Malansvarlig
- 6: Brukermanual DHO - Tjenesteansvarlig
- 7: Brukermanual DHO - Responsoperatør
- 8: Brukermanual DHO - Helsearbeider
- 9: Brukermanual DHO - Pasient - Engelsk
- 10: Brukermanual DHO Pasient (mobil gateway)
- 10: Kvikkguide DHO for oppfølging Covid-19 (gammel versjon)
- 11: Brukermanual DHO Pasient Kortversjon
- Brukeropplæringsvideoer Digital hjemmeoppfølging
FAQ
- Hva må jeg tenke på når jeg skal bytte utstyr fra en pasient til en annen?
- Hva er det som definerer om en oppgave for responsoperatør vises som rød (alvorlig), gul (moderat) eller grønn (normal)?
- Hva er forskjellen på mal for spørreskjema og mal for oppfølgingsplan?
- Hva er funksjonene til de ulike rollene i helsepersonellapplikasjonen?
- Hva får jeg tekniske varsler om i applikasjonen?
- Hva må jeg tenke på når en ansatt har sluttet/ikke lenger skal benytte applikasjonen?
- Hvem har tilgang til teknisk varsler?
- Hva slags dokumenttyper kan deles med pasient?
- Hvilke medisinske sensorer kan overføre verdier automatisk i løsningen?
- Hvor langt unna gateway kan medisinske sensorer være for å overføre målinger?
- Hvor ofte må jeg som helsepersonell logge inn i applikasjonen?
- Hvor ofte må pasienter logge inn i Dialogg?
- Hvordan parrer jeg medisinske sensorer med gatewayen?
- Hvordan påvirker ustabilitet og nedetid på ID-porten vår bruk av Digital hjemmeoppfølging?
- Hvordan sender jeg melding til flere pasienter samtidig (fellesmelding)?
- Jeg får ikke logget meg inn i applikasjonen. Hva kan dette skyldes og hvordan går jeg frem for å rette feilen?
- Kan jeg få grafvisning av måleverdier fra utstyr som ikke er integrert i løsningen?