Åpningstider og kontaktinformasjon

Her finner du informasjon om våre åpningstider og hvordan du kommer i kontakt med oss.

Tellu Support er åpent 08.00 - 16.00, alle hverdager, på telefon og e-post. På helligdager/høytider kan andre åpningstider gjelde, dette vil det opplyses om på e-post og i vår kundeportal. 

Vi ønsker hovedsakelig saker inn skriftlig enten via henvendelsesskjemaet i kundeportalen, eller på e-post til support@tellu.no 

Hovednummeret til Tellu er +47 672 112 40. Her gis det valg for å bli satt i kontakt med aktuell person relatert til support, ordre/leveranse, og øvrige administrasjonsspørsmål. For spørsmål rettet til vår salgsavdeling, kan en ringe +47 900 78 210.

Kritiske tjenester med 24/7 oppetid har en bakvaktordning som sørger for at eventuelle hendelser får rask responstid. 

Ved henvendelser til responssenteret kan dette nås på tlf +47 67 11 00 99