Les hvordan vi har forbedret og introdusert nye funksjoner i denne oppdateringen av vår Tellucare-plattform.
Tellucare
Forbedring av alarmhistorikk- og systembrukertabellene
Alarmhistorikk- og systembrukertabellene har fått nytt design og bedre funksjoner for filtrering, søk og navigasjon.
Endringer i systembrukertabellen
De nye søke- og filtreringsfunksjonene gjør det enklere å finne og administrere systembrukere. Tabellen vil i tillegg fremover få nye kolonner, som for eksempel viser når brukeren ble lagt til i systemet og visning av om brukeren er aktivert.
-
Forbedret filtrering på roller: De nye søke- og filtreringsfunksjonene gjør det enklere å finne og administrere systembrukere. I tillegg vil tabellen snart få nye kolonner som viser når brukeren ble lagt til i systemet og om brukeren er aktivert eller ikke.
-
Forbedret filtrering på status: Filtrer mellom aktive, inaktive eller alle brukere.
Enklere filtrering av grupper i alarmhistorikken
Alarmhistorikken er oppdatert med filtrering i organisasjonstreet, noe som gjør det enklere og mer intuitivt å få oversikt over ulike grupper for brukere med tilgang til flere grupper i en organisasjon.
Alarmhistorikken inneholder også mye data som kan søkes i, men for å få treff, må kolonnen(e) med data være synlige. Hvis et søk ikke gir noen resultater, sjekk kolonnevelgeren øverst til høyre.
Visning av tjenestemottaker knyttet til utstyr, kamera og tekniske varsler
Som tjenesteansvarlig kan du nå se navnet på tjenestemottakeren tilknyttet utstyr, kameraer eller tekniske alarmer i tabelloversikten. Navnet vises sammen med en lenke til tjenestemottakerens profil, noe som gir bedre oversikt og rask tilgang til detaljer om tjenestemottaker ved behov.
Alfabetisk sortering for navn og etternavn i tjenestemottakertabell
Det er nå mulig å sortere tjenestemottakere etter etternavn i tjenestemottakertabellen, noe som gir fleksibilitet til å ordne dem i alfabetisk rekkefølge.
Mulighet for å endre utstyrsidentifikator
Du kan nå endre identifikatoren for utstyr. Ved endring vil den eksisterende identifikatoren bli fjernet, og alle tilknyttede tekniske varsler og hendelser slettes i Tellucare. Historikken for varsler og hendelser vil fortsatt være tilgjengelig i CMP under den gamle identifikatoren.
Vær oppmerksom på at utstyr (som trygghetsalarmer) lagt til av Tellu support ikke har denne funksjonaliteten.
Alarmhistorikk på tjenestemottaker
Som tjenesteansvarlig har du tilgang til alarmhistorikken for en valgt tjenestemottaker. Dette gir deg en detaljert oversikt over alle alarmer, og du kan enkelt filtrere og sortere dem etter dato eller opprinnelse.
Tellucare Go
Ny funksjon: Nøyaktig tidsregistrering med 'Start oppdrag'
Vi er glade for å lansere ‘Start oppdrag’-funksjonen i Tellucare. Denne funksjonen registrerer tidspunktet for når helsepersonell starter oppdraget hos tjenestemottakeren. Dette steget i varselhåndteringen gir bedre oversikt og kontroll over tidsbruk, ved å sikre at oppgavestart blir korrekt logget:
-
Enkel oppgavestart: ‘Start oppdrag’-knappen registrerer nøyaktig tidspunkt for når du starter en oppgave.
Denne funksjonen er utviklet for å forbedre loggingen av oppgavesteg, noe som gir mer presise styringsdata og bedre oversikt over oppgavehåndteringen.
Oversikt over handlinger og statusendringer
Handlingene oppdaterer statusen på varselkortet og er forklart nedenfor (se vedlagte skjermbilder):
Aksjon |
Status |
Hensikt |
Ta oppdrag |
Akseptert |
Når du tar oppdraget, tar du også eierskap til varselet og forplikter deg til å fullføre oppdraget. |
Fristill oppdrag |
Åpen |
Du velger å frasi deg ansvaret for varselet, slik at andre kan overta og fullføre oppdraget. |
Start oppdrag (ny) |
Startet |
Du logger nå at du enten har startet et videotilsyn eller fysisk starter oppdraget hos tjenestemottakeren. |
Fullfør oppdrag |
Klar til å loggføre hendelse |
Du loggfører hendelsen og fullfører oppdraget. |