Tellucare: Endringer og forbedringer 30.10.2024

Lær hva som er nytt i denne versjonen av Tellucare-plattformen, lansert onsdag 30.10.2024

Filtrering av tjenestemottakere uten tilknyttet utstyr

Som tjenesteansvarlig kan du nå filtrere ut tjenestemottakere uten tilknyttet utstyr, slik at du enkelt kan identifisere og administrere disse.

Slik bruker du funksjonen:

  1. Gå til ‘Tjenestemottakere’.

  2. Velg ‘Filtrer tilknyttet utstyr’.

  3. Huk av for ‘Uten tilknyttet utstyr’.

Du kan også filtrere på tjenestemottakere som deler utstyr ved å velge filteret ‘Delt utstyr’.

Bedre oversikt over delte alarmenheter i tjenestemottakertabellen

Etter gode tilbakemeldinger fra brukere har vi forbedret måten delt utstyr vises for tjenestemottakere med 'delt alarm'.

I tjenestemottakertabellen vil kolonnen for utstyr nå vise "Delt: <utstyrsenhet>" for de to som deler utstyret. I kolonnen for alarmdeling står det hvem som er den primære brukeren (den som eier utstyret), og hvem som er den sekundære (den som deler utstyret).

image-20241030-071538

Fru Fri har delt enheten sin med Herr Fri. Under 'Utstyr' hos Herr Fri vises det at alarmen er delt 'Delt: NOVO IP/4G'.

Justert flyt for sletting av systembrukere og utstyr

Tellu har justert funksjonen for å slette flere systembrukere, tjenestemottakere og utstyr. Den nye flyten gjør at når du velger systembrukere og filtrerer for eksempel etter en bestemt gruppe, vises kun de filtrerte brukerne i slettevalget og kan deretter slettes enkelt.

Forbedrede titler og forklaringer i "Aktive økter"-tabellen

Vi har oppdatert "Aktive økter"-tabellen i Tellucare med tydeligere titler og forklaringer. Denne oppdateringen gjør det enklere å forstå innholdet, med klargjørende beskrivelser som gir bedre innsikt i hva tabellen viser og hvordan informasjonen kan brukes.

Ny funksjon for å se avsluttede alarmer i Tellucare Go

Det er nå mulig for tjenesteutøvere i Tellucare Go å se avsluttede alarmer fra sin nåværende vakt. Denne funksjonen gir tilgang til sine alarmer håndtert siste 48 timene, slik at tjenesteutøvere får bedre oversikt over alarmhåndteringen gjennom vakten og kan koordinere mer effektivt med kollegaer ved vaktskifte.

Funksjoner og fordeler:

Tjenesteutøveren kan nå se sine avsluttede alarmer med viktig informasjon som tjenestemottakers navn, gruppe/sone, dato og klokkeslett, alarmtype, alvorlighetsgrad, håndteringsstatus og adresse. Hver alarm viser også:

  • Hendelseslogg

  • Detaljerte notater

  • Tidsinformasjon, inkludert:

    • Når alarmen ble utløst

    • Tidspunkt for når alarmen ble akseptert

    • Tidspunkt for fysisk eller digital tilstedeværelse hos tjenestemottakeren

    • Tidspunkt for avslutning av alarmen

Denne funksjonen er optimalisert for mobil, men fungerer også godt på desktop, med et design som gjør informasjonen klar og oversiktlig.

Tilgang til avsluttede alarmer styres av brukernes rolle, noe som gir god datasikkerhet og personvern.

Avsluttede alarmer vises direkte i tjenesteutøverens dashboard, slik at funksjonen kan brukes uten å forstyrre arbeidsflyten. Dette gir en sømløs overgang mellom sanntidsovervåking og fullførte alarmer.

Oppdatering av ny rolle: Helseadministrator

Som tidligere annonsert i vår release note 15.10, har vi nå innført en Helseadministrator-rolle i Tellucare-plattformen for å styrke administrasjonen av helsepersonell og tydeliggjøre ansvarsfordeling mellom de ulike rollene.

  • Effektiv brukeradministrasjon: Helseadministratorer kan administrere helsepersonell, som tjenesteutøvere og andre helseadministratorer, uten tilgang til teknisk utstyr. Dette gir økt sikkerhet og reduserer risikoen for utilsiktede endringer.

  • Tilgang til tjenestemottakere: Helseadministratorer har tilgang til å administrere informasjon om tjenestemottakere, inkludert oppfølging av data og avsluttede alarmer, for bedre oppfølging.

  • Begrenset utstyrstilgang: Helseadministratorer kan se hvilket utstyr som er tilknyttet tjenestemottakere, men har ikke rettigheter til å konfigurere teknisk utstyr.

Rollefordeling: Helseadministratorer kan tildele helserelaterte roller, som responssenteroperatører, men har ikke tilgang til å tildele høynivåroller som Virksomhetsadministrator.

For å aktivere Helseadministrator-rollen i din organisasjon, kontakt vårt supportteam.

Feilrettelser

En feilretting er utført for henting av telefonnummer via VKP ved innhenting av informasjon om tjenestemottaker. Feilen var at telefonnummeret ble hentet uten landkode, noe som førte til ytterligere feil i synkroniseringen av informasjon i Responssenter-løsningen. Dette er nå rettet opp.