Senior Living mobilapplikasjon Får ikke satt opp to-veis tale mot Neat Novo

Rom/beboer har tildelt Neat Novo for to-veis tale, trykker på alarm knappen så kommer ikke blått ringe symbol frem i Senior Living mobilapplikasjon. Det er da ikke mulig å sette opp samtale mot rom.

mceclip1 (4)

    1. Ved alarm fra Smile sjekk knapp i midten på Neat Novo om den blinker rødt. Om den lyser fast rødt selv når alarm utløes fra Smile alarm knapp. Utfør ny tilkobling av Smile/Neat Novo
      • Smile alarm knapp som er satt opp mot rom må tilkobles mot Neat Novo.
        1. Trykker på grå knapp under Neat Novo
        2. Trykk og hold inne Gul Firkantet knapp til alarm sier «legg til sensor»
        3. Trykk så på stor alarmknapp på Neat Novo apparat, trykk deretter på SMILE knapp
        4. Hvis paring er vellykket, sier Neat Novo «rekkevidde test»
        5. Trykk på grønn knapp trekant (Avslutt)
    2. I PhoniroCARE sjekk at Leiligheten nummer mangler
  1. mceclip0 (5)
  2. Sjekk om det gjelder flere rom/beboere som har Neat Novo for to-veis tale.
  3. Prøv å logg ut av mobilapplikasjon og logg inn utfør ny test
  4. Skulle symbolet aldri komme frem til syne i mobilapplikasjonen kontakt support@tellu.no. Det kan være mangel på rettigheter på profil som mangler.

Dokumentasjon for fullstendig oppsett av Neat Novo to-veis tale last ned dokumentet Tellu Phoniro To-veis tale v1.0