Driftsvarsler for kunder med relevante tjenester:
Tellu ønsker å levere en trygg og stabil tjeneste, og varsling av driftsavbrudd er noe Tellu syns er viktig å informere om, derfor ønsker vi at våre kunder melder inn endring eller nye/avsluttede kontaktpunkter. Send oss en e-post på support@tellu.no eller via "Submit a request" med oppdatert informasjon
Vi har fra tid til annen behov for å sende informasjon om endringer på tjenestene og/eller produktene. Dette vil være informasjon som påvirker tilgjengeligheten eller sikkerheten på tjenestene, men det kan inkludere for eksempel informasjon om økt eller endret funksjonalitet på et produkt eller tjeneste.
Vi varsler våre kunder på e-post ved planlagte avbrudd, vedlikehold eller oppgradering av tjenester, samt uplanlagt nedetid på tjenester.
Ved kritisk nedetid hvor manuelle prosedyrer bør iverksettes, tilstreber vi også å sende SMS til alle berørte kunder.
Varslingspunktene bør være personuavhengige (eks. felles e-post) og betjent 24/7/365 så langt det lar seg gjøre.
Hvis det er kontaktpunkter til spesifikke tjenesteområder eller roller, må dette også gjerne legges inn
For våre eksterne underleverandører kan man også melde seg på direkte driftsvarsler her:
Dignio Prevent: https://status.dignio.com/
Safemate: https://sensio.no/safemate/kontakt-safemate mc_cid=3ac68f7160&mc_eid=4c7dbc6998
Hvis dere er ny kunde, eller ønske å endre deres kontaktpunkter for mange ansatte kan dette skjemaet benyttes for å sende inn til oss: