I denne oppdateringen har fokuset vært på å forbedre språket i Tellucare, samt søk og statuser.
Tydeligere og forbedret språk i Tellucare
Gode titler, tekster og hjelpetekster er viktige for brukerne av Tellucare. Tellu har derfor tatt et stort skritt mot å sikre et konsistent og klart språk i Tellucare, og har nå gjennomført en grundig gjennomgang for å etablere et solid grunnlag for videre forbedringer. I de kommende månedene vil vi fortsette arbeidet med å sikre et forenklet og tydelig språk som er nyttig og lett å forstå for dere som brukere.
Forbedring av tjenestemottakerlisten
I denne oppdateringen har vi gitt tjenestemottakertabellen et nytt utseende. Søke- og filtreringsfunksjonene er også forbedret for å gjøre det lettere å bruke tjenestemottakersiden.
Endringer i tjenestemottakertabellen
Tabellen støtter nå "virtuell rulling," som gjør det mye raskere å vise store mengder data.
Vanligvis tar det tid å vise data hentet fra databasen. Virtuell rulling gjør prosessen raskere ved å vise deler av dataene med en gang, mens resten lastes inn i bakgrunnen mens du ruller nedover siden. Denne funksjonaliteten optimaliserer de nylige databaseforbedringene.
Alle rader i tabellen har nå lik høyde, og informasjonsformatet i tabellen er standardisert for å gjøre det enklere å skanne gjennom informasjonen raskt. Hvis en tjenestemottaker har tilgang til mange enheter og pasientgrupper, vises kun to linjer med informasjon. Resten kan sees ved å holde musen over, eller ved å besøke tjenestemottakerens profil.
Nå er det enklere å se det totale antallet enheter samt alle de forskjellige typer enheter knyttet til en tjenestemottaker.
Endringer i søke- og filtreringsfunksjonaliteten på tjenestemottakersiden
Det forbedrede søkefeltet gjør det nå mulig å søke med flere termer samtidig. Det betyr at du kan lete etter en tjenestemottaker, ‘Line’, som er i en tjenestemottakergruppe med navnet, ‘Lysaker Torg’, ved å bruke en eller flere av disse termene i søkefeltet.
Dette gjør det også mulig å søke etter tjenestemottakere ved å bruke deres fulle navn.
Det er nå mulig å filtrere tjenestemottakerlisten for å vise de som har tilknyttet et bestemt type utstyr. Du kan velge tilknyttet utstyr fra rullegardinmenyen ved siden av søkefeltet. Det er også mulig å velge flere utstyrstyper samtidig for filtrering av listen.
Tjenestemottakerlisten viser ‘aktive tjenestemottakere'. Det er også mulig å se ‘alle tjenestemottakere’ som viser både aktive og inaktive tjenestemottakere.
Statustagger for bedre oversikt for registrering og avvikling av en tjenestemottakerprofil
Det er nå mulig å legge til fire forhåndsdefinerte statustagger for en tjenestemottaker: 'Bestilt', 'Aktiv', 'Avbestilt' og 'Frakoblet'. I tillegg kan du legge til egendefinerte tagger ved behov.
Hensikten med statustaggene er å gi organisasjonen en klar oversikt over hvor en tjenestemottaker befinner seg i registrerings- eller avviklingsprosessen. Statusene vises i listen og gir en god oversikt over antall tjenestemottakere i de forskjellige fasene. Du kan bruke søkefunksjonen til å filtrere listen basert på ulike statuser.
Taggene er nå plassert sammen med aktiv status nederst i skjemaet på tjenestemottakerprofilen. Statustagger og aktiv status er ikke koblet sammen og må håndteres separat. Ved registrering av en ny tjenestemottaker vil profilen være aktiv.
Knappen for å slette en tjenestemottakerprofil er flyttet, slik at du slipper å rulle opp og ned når du skal slette en profil. For å slette profilen, må aktiv status være slått av.
Oppdatering av produktnavn og nye enheter i Tellucare
I forbindelse med overgangen til en ny responssentersløsning og for å bruke mer presise navn for våre trygghetsalarmer, har vi oppdatert navnene på Novo-enhetene og introdusert nye typer Novo-enheter i Tellucare.
Navneendringer:
-
Novo endres til NOVO IP/GSM.
Nye enheter:
-
NOVO IP/4G
-
NOVO IP/4G VoLTE
-
Novo Go
Denne navneendringen krever ingen tiltak fra din side.