Senior Living mobilapplikasjon Feilmelding "Ingen kontakt med alarmsystemet "
Hvis det i Senior Living APP nederst i APP GUI kommer et rødt varsel fane og med beskjed «Ingen kontakt med alarmsystemet» og etter ca 40 sekund gir telefonen et lydsignal.
Det vil i noen sekunder vise en dialog boks fra Senior Living «Ej ansluten, Återsluter…»
- Sjekk at WiFi er aktivert på telefonen ikonet på telefonen skal være blått.
- Sjekk at telefon er tilkoplet riktig WiFi nett (SSID), usikker på hvilket WiFi nett telefonen skal benytte kontakt superbruker
- Kontroller om dette gjelder flere telefoner eller om det er kun en spesifikk
- Er overstående punkter i orden, beveg deg videre i institusjon for å sjekke om WiFi etableres igjen. Ved etablering av WiFi vil det komme opp en dialog boks i Senior Living APP med beskjed «Anslutningen lyckats. Ansluten!» rødt varsel fane nederst i APP GUI forsvinner.
- Kontakt kommunens IKT leverandør. Beskriv deknings problem.
- Nevnte overordnet punkter ikke hjelper kontakt support@tellu.no