Hvordan lager man pop-up notat i Pro Alert?
I visse tilfeller etterspør vårt responssenter å kunne få et pop-up notat på en tjenestemottaker, hva betyr egentlig dette?
Når responssenteret mottar et alarmoppkall fra en trygghetsalarm, kommer informasjon om tjenestemottaker opp i alarmsystemet når de kobles opp med toveiskommunikasjon med brukeren. Et pop-up notat er det gule notatet som du ser på bildet under, som dukker opp foran.
.png?width=631&height=368&name=mceclip1%20(2).png)
Typisk informasjon responssenteret vårt ønsker å få informasjon om i et pop-up notat, kan være f.eks:
- Epilepsidiagnose
- Dårlig språk / døvhet eller afasi
- Hvis varsling til pårørende/andre personer er nødvendig
- Dersom man bør være 2 stykker ved fall
- Covid-19 smitte
Fremgangsmåte
.png?width=688&height=313&name=mceclip0%20(3).png)
.png?width=688&height=305&name=mceclip2%20(1).png)
Sikre at riktig TM er markert, og trykk på knappen for å Endre
.png?width=688&height=329&name=mceclip4%20(2).png)
.png?width=531&height=324&name=mceclip5%20(1).png)
.png?width=414&height=298&name=mceclip7%20(1).png)
1. Overskrift (kort)
2. Beskrivelse
3. Huk av for Pop-up
4. Dersom f.eks Covid 19, kan man sette kun for en periode på 3-4 uker fremover for å sikre at ikke informasjonen blir glemt
5. Utfør
.png?width=483&height=311&name=mceclip8%20(1).png)
Om du får beskjed om å fjerne/slette en pop-up, kan det gjøres enkelt slik:
.png?width=688&height=372&name=mceclip9%20(1).png)