Hvordan lager jeg en retursak eller reklamasjonssak?
Hvis du skal sende en retursak av andre årsaker enn retur, ønsker vi likevel å få informasjon om hva som sendes inn, og hvorfor. I supportportalen trykker du "Submit a request" eller sender e-post til retur@tellu.no for å åpne sak hvor du forklarer kort årsaken til retur. I denne saken får du et referansenummer du kan oppgi i returskjemaet som legges ved innsendelsen.
Hvis du har utstyr som du er usikker på om fungerer som det skal, kan vi bistå med feilsøking før du sender inn enheten. På enkelte typer utstyr som f.eks trygghetsalarmer, kamera og enkelte typer sensorikk kan vi feilsøke disse remote bare de står påslåtte, mens annen feilsøking kan gjøres via Teamviewer* eller over telefon. Vi kan også bistå med app-bistand over Teamviewer. Hvis du har flere typer utstyr som kan feilsøkes remote kan du etterspørre tid til en gjennomgang av utstyr før man sender det inn til oss.
*Teamviewer kan ha begrensninger i noen kommuner.